Snel, flexibel en gedegen
Zodra u ons inschakelt, gaan wij voor u aan de slag. We starten met een intake. U informeert ons wat uw vraagstuk is, welke functie u tijdelijk wilt invullen en voor hoelang. Wij vragen door naar uw specifieke wensen, zodat wij de beste professionals voor uw klus aan u voor kunnen stellen. Onze search is erop gericht de kandidaat te vinden die qua competentie, ervaring, persoonlijkheid en ambitie de beste match oplevert. We denken kritisch en creatief mee met u als opdrachtgever. Wij gaan in ons brede netwerk direct op zoek naar een geschikte interim-manager of -specialist die aan de benodigde kwalificaties voldoet. Meestal stellen wij meerdere kandidaten binnen 4 tot 14 werkdagen aan u voor waaruit u een keuze kunt maken. Vanzelfsprekend zoeken wij iemand die snel kan beginnen, die zich gemakkelijk inwerkt en die flexibel kan worden ingezet. Het aantal uren en de periode worden afgestemd op uw vraag; voor een korte of langere periode, fulltime of parttime. Net zo flexibel als voor u wenselijk is.
Gericht op resultaat
Na de plaatsing van de kandidaat bewaken we samen met u en de interim-manager het gewenste eindresultaat. Dit doen wij aan de hand van een door de kandidaat opgesteld plan van aanpak en een tussentijdse evaluatie. Wij maken afspraken met de kandidaat over een overdracht aan het einde van de opdracht, zodat belangrijke informatie voor de organisatie geborgd is. Indien de opdracht ondanks onze zorgvuldige selectie en begeleiding niet naar wens wordt uitgevoerd of wanneer iemand ziek wordt, dan zoeken wij snel een passende vervanging. Indien gewenst kan een overeenkomst worden verlengd of – na een minimumperiode van 6 maanden – worden omgezet in een vast dienstverband.
Betrokken partner
De wensen van uw organisatie staan altijd voorop. Wij dragen de kandidaten voor, maar als opdrachtgever beslist u met wie u in zee gaat en op welke manier de kandidaat wordt ingezet. Gedurende de opdrachtperiode begeleiden wij zowel u als opdrachtgever als de kandidaten. Wij zijn op afstand en op afroep sparring partner. Onze persoonlijke aanpak is onze toegevoegde waarde. Voor onze kandidaten faciliteren we kennisontwikkeling door bijeenkomsten, workshops of intervisie.
Non-profit tarieven
Aan de search en tussentijdse evaluaties zijn geen kosten verbonden. Wij factureren alleen de uren die de geplaatste interim-manager of -specialist in uw organisatie werkt. Deze uurtarieven zijn afgestemd op de non-profitsector waarbij wij als extra service zowel de search als de administratieve afhandeling voor u uit handen nemen. Wanneer een kandidaat door ons wordt gedetacheerd garanderen wij een marktconform salaris en bijbehorende tarieven.
Dux ontzorgt!
DUX regelt voor u ook alle juridische en administratieve zaken. Zoals contracten, arbeidsovereenkomsten en een check op de wet DBA, avg, vog en referenties. Facturatie en uitbetaling regelen wij ook; u krijgt daarvoor toegang tot ons interim-portaal. Op deze manier ontzorgen wij u.
DUX maakt deel uit van de UMON Groep. Onze gezamenlijke backoffice is ISO- en NEN- gecertificeerd voor het afhandelen van tijdelijke arbeidsovereenkomsten en zzp-contracten. Wij garanderen daarmee een betrouwbare en correcte juridische en administratieve dienstverlening en bieden zowel de interim-manager alsook u als opdrachtgever financiële zekerheid en continuïteit.