Ga naar Dux home

Bent u op zoek naar een uitdagende interim-opdracht binnen de non-profitsector? Of heeft u een interessante vacature gezien? Dan komen we graag met u in contact!

Passende opdrachten

Stuur uw cv met meest recente (interim-)opdrachten en geef aan wat voor opdrachten u specifiek interessant vindt. We nemen graag de tijd om persoonlijk kennis te maken en inzicht te krijgen in passende opdrachten bij uw profiel en wensen. Als u een vacature heeft gezien op onze website, kunt u via de sollicitatiebutton onderaan de pagina reageren.

Geschikte match

We bieden zowel fulltime als parttime functies aan met een verschillende opdrachtduur. Zowel op zzp- als detacheringsbasis. Bij een geschikte match dragen wij u, samen met andere kandidaten, voor aan de opdrachtgever. Wij adviseren wel, maar de opdrachtgever selecteert zelf met wie hij in gesprek wil gaan. Gaat u aan de slag? Dan blijven we gedurende de opdracht in contact met u en de opdrachtgever. U stelt een plan van aanpak op en samen bespreken we de voortgang in een tussentijdse evaluatie. Aan het eind van de opdracht sluit u af met een overdrachtsdocument en aanbevelingen.

Administratie en facturatie

Geselecteerd voor een interim-opdracht? DUX regelt alle administratieve zaken rondom de plaatsing. Van contracten of arbeidsovereenkomsten tot een verklaring omtrent gedrag. De facturatie en uitbetaling gaat gemakkelijk en snel via ons interim-portal waar u toegang toe krijgt.

Uurtarieven

Wij bieden u uurtarieven (zzp/freelance) die passen bij de opdracht en binnen de non-profitmarkt. In het geval van detachering ontvangt u een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, doorbetaling bij ziekte en vakantieverlof.

Begeleiding

Persoonlijk contact staat bij ons voorop. Wij zijn meer dan een doorgeefluik, maar investeren in de relatie met onze professionals. Gedurende de opdrachtperiode zijn we op afstand en afroep sparringpartner en bieden we gerichte begeleiding. Zelfs als ervaren interim-manager kan het prettig zijn om tijdens een opdracht even te sparren met een externe partij. Wij staan altijd voor u klaar om mee te denken.

Kennisdeling

Werken via DUX betekent naast betekenisvolle en interessante opdrachten ook aandacht voor uw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Doorlopend bieden wij interessante bijeenkomsten, kennissessies, webinars, workshops of intervisiemomenten waarop u samen met anderen kunt reflecteren op uw professionele functioneren. Op deze manier blijft u op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in uw sector en vakgebied en raakt u nooit uitgeleerd.

Zeker en vertrouwd

U heeft bij DUX financiële en juridische zekerheid. Wij maken deel uit van de UMON Groep  . Onze gezamenlijke backoffice is ISO- en NEN- gecertificeerd voor het afhandelen van tijdelijke arbeidsovereenkomsten en zzp-contracten. Wij garanderen daarmee een betrouwbare, correcte juridische en administratieve dienstverlening en bieden zowel de interim-manager als de opdrachtgever financiële zekerheid en continuïteit.

Meer informatie?

Bekijk ook onze vacatures of volg DUX op LinkedIn. Neem voor meer informatie contact op met onze consultant Jitteke Runia . Wij zien ernaar uit om ook u een uitdagende waarde gedreven opdracht aan te bieden!

Bekijk vacatures